Showing posts with label premium beautiful. Show all posts
Showing posts with label premium beautiful. Show all posts

Sunday, 16 December 2012

Y.E.S!

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Sht semua?Lama xupdate belog sbb bz & line tenet tidak memberi kerjasama sepenuhnya. -_-' Ehem..kat cini nad nak announce good news utk semua. Premium Beautiful Corset ada buat Year End Sale!!!!yesss...

Terhad kpd 5 set Premium Beautiful Corset shj!!Apa yg korg akan dpt dr Y.E.S ni?Cekidout:


Full Set Premium Beautiful Corset
+
 free PB wash
    +
free Lactolite
Kalo korg grab sekarang pakej ni,korg akan jimat berganda.Penjimatan hampir RM500. woww! ^_^
Boleh klik sini utk info berkenaan produk PREMIUM BEAUTIFUL,PB WASHLACTOLITE.
Contact me now for the promo price!!Memang takkan dapat harga promo ni after 1 Januari 2013.Hurry,grab it now.

ciknadpb@gmail.com
0129524408

YES,
Cik Nad






Monday, 3 December 2012

BIGGEST LOSER????

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Dah lama cik nad x update blog,bile buka new post,mesti blur nk tulis apa.haha..Maaf la,blogger x tegar mcm ni la ghupanya.sob2x..

Hal-hal kahwin mostly dah siap,cuma yg kecik-kecik je blom setel.Malas nk cerita pasal wed prep cik nad sbb decide nk review je nnt.*dasar pemalas..haha..* Tapi nk bercerita hal-hal kesihatan atau lebih specific menurunkan berat badan. Seperti yg korg tau,cik nad pakai PB start bulan puasa aritu. Ok,bulan puasa mmg turun byk jgk,dekat 5 kg.Seronok yg amat la kn time tu!haha..

Masuk musim raya, ini yg paling thrill,sbb memg menguji tahap kesabaran kita. Then,here come the worst part,I fail.Yes, I fail to say 'NO' tu variety of 'raya' food.Masa raya tu mmg terbabas masuk longkang la, berat pon naik 1 kg.geram x?wuaa.. T_T Dah mula malas-malas pakai PB,honestly mmg malas nk pakai bila start kita xpakai.Bad nadiah,bad nadiah! ~_~'

Raya haji lepas,going back on track,pakai semula PB.ok,turun balik 1kg tu.haha..Amazing betol PB ni kn?Sbb otomatik akan kontrol pengambilan jumlah makanan. suka2x!Korg xleh cheating la bila pakai PB sebab try masuk makanan lebih sket dia dah bg signal.haha..Rasa ketat la oii PB tu,bila mkn byk.haha.. Satu pengajaran yg cik nad dapat bila kita cuba nk menurunkan berat badan, JGN MULA KATA ESOK LA AKU START BALIK!!Makanya,mmg xkan ada dah hari esok kamo nk diet.haha..seriously,this is what happen to me. Buat apa pon,jgn ngelat,jgn berhenti walau sekali,sebb bila dah berhenti sekali,benda tu akan berpanjangan sampai korg dapat semangat baru.


Tips cik nad utk dapatkan semangant balik,mcm aku la hoi yg semangat mudah naik turun:

  1. Suka tgk motivation quotes kt tenet.
  2. Suka tgk perubahan org,gambor before & after diorg berjaya turunkan berat.Tak kisah la dari product apa pon.Tp sgt suka tgk page INI. Brother ni mmg inspirasi aku lah!salute bro. ^_^
  3. Tgk countdown wed day tiap2 masa.Mmg trauma hbs bila ms makin singkat,berat makin naik.huwaaa..
  4. Tulis aim berat kt cermin bilik,bila baca tu,due date makin rapat.Mula la nk nages.
  5. Tgk mak sendrik sbb kagum dgn mak tercinta,beliau leh turun dekat 10kg sbb diet je,tak makan nasi for few months.*Along ni xkuat semangat mcm mak,ok,menitik air mata.*
  6. Cakap pd diri sendri,'Sampai bila ko nak jadi gemuk mcm ni??Ini belom kawen lagi,dah beranak pinak nnt mcm mana?' wooo..ini mmg yg plg nad takut. T_T 
Itu yg selalu nad buat bila dah rs mcm terbabas sket.Bila kita diet,byk sgt dugaan. Kawan ajak mkn, bila masak byk kita tak mkn rs membazir plak,org bg makanan,org belanja kita mkn.Mmg ni antara dugaan2 berat org nk menurunkan berat badan. Seriously, environment sgt mempengaruhi plan kita. Bila ada kawan-kawan  yg nak diet sekali,itu yg paling best. Sama-sama diet,xde la masing-masing ajak g mkn sana sini. Plan menurunkan berat ni kena ada support dari semua org.Bila org kata,ala,"xpe,mkn je.esk boleh diet balik",ini yg nad lemah.Kadang-kadang kita dah semangat ni nk diet,dtg pulak org ajak g mkn.Mmg tergugat la oit.

Sekarang ni nad ada ms lebih kurang 52 hari lagi menuju ke hari bahagia,cewah..hehe..Betul2 diet,aerobik,pakai PB.mmg perit bila nk lalui semua tu,tp bila dah nmpk hasil mmg worth it la. Btw,nad hrp plan ni bukan sampai weds day sahaja,biarlah sampai bila2. Kesihatan itu lagi penting, nad dah p aerobik lebih 6 bulan,mmg feeling dia lain walaupon berat x turun byk gile. Tp rs lebih bertenaga dan sihat. Mcm sifu aerobik nad selalu ckp,'Kita aerobik bukan nak kurus ja,tp yg penting utk sihat'.

Ini kisah org nak turunkan berat badan tp byk dugaan.Yang penting kena kuatkan semangat dan azam. Guna apa-apa produk pon akan nmpk hasil bila kita buat betol-betol,x guna produk apa pon kena disiplin jugak. Konklusinya, jgn mudah mengalah,bila rs semangat hilang cepat-cepat carik balik semangat tu.Mmg cakap senang kn,nk buat mmg payah. Tapi kita sama-sama berjuang k!yoish~ 

#nad ada 52 hari lagi,nak turunkan 5 kg JE lagi.Sempat kah?itu kita tunggu dan lihat#harharhar..

Btw,sapa-sapa nk rs pakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET,boleh contact nad:
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

Luahan perasaan,
CIK NAD






Monday, 19 November 2012

PB : Corset Buat Pengantin

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Lama sgt dah ni cik nad x update blog.huargggh.. Malas..malas..dan malas..& xde idea nk tulis apa. -_-' Blogger-blogger tegar kt luar sana tu mcm mana la diorg leh rajin upadate blog ari2?Ekceli,byk benda nad buat utk preparation wedding nnt.tiktoktiktok!Tinggal 66 hari lagi.Nervous!

Berat badan dah normal,tp nk turun lagi 5 kg!xsia2 la nad pakai PB+aerobik+diet sket2..eh?sket2?haha..mmg xdiet sgt,kdg tu mkn je ikot nafsu.pas tu mula la menyesal,membebel pd dri sendri. huwaaa...tp xpe,terubat sikit duka tu dgn pakai Premium Beautiful Corset!weee... ^_^ Ramai org kata PB ni mahal,tp kesihatan kita lagi mahal.Betul x?

Byk sgt benefit PB ni,dan antaranya ialah reshape badan,mengawal selera mkn,melancarkan pengaliran darah dan mampu mengangkat rahim bg yg baru lpas bersalin,pakai as bengkung. Ada customer bg feedback yg migrain dia dah berkurang sejak pakai PB.he..Nad dah ada full set PB ni,so nnt ada rezeki,ada baby,boley berpantang dgn PB ni.See?tak rugi pon kita invest pada barang baik ni.hehe..bukan kita pakai sekali dua je,tp sepanjg masa.

Ok,time kawen nnt pon boley pakai PB ni.Yela,nak bg nampk terletak la baju pengantin tu dgn kita nnt.he..extranya,boleh bagi energy pd hari perkahwinan.Mana nk lyn tetamu lagi,nk bergambar lagi luarpintu dalampintu.Owh..exhausted okey bila membaygkn nye je. huhu..

Ini testimoni nad sendiri after pakai PB ni.gambr xedit pon.maap la ye kpd kawan2 yg terlibat dalam gambor.*aku mmg xreti nak edit gambor..haha..* Ini baru turun 5kg,maybe tak nampak sgt beza,kalo 10 kg mmg berbeza hbs la kn.xpe,nnt 5kg lg twon ak tempek gambor kt cni.huahua...
\
BEFORE                                                                            AFTER

Malu weh letak gambor sendrik ni sebnrnya,tp ramai yg mintak gambr before & after. -_-' Sengal je kan?Mata lgi nk tengok dr baca.Layan kan ajo!hewhew..

Pada yg nak try sendrik PB ni,leh kontek nad,nad bg special price utk bride to be since nad pon b2b jugak!^_~

E-mel me: ciknadpb@gmail.com
H/p : 012-9524408
Pm tru FB pon boleh. In shaa Allah. ^_^

Love,
CIK NAD

Tuesday, 2 October 2012

PB:1 SIZE BERKURANGAN

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Ok,entry kali ni nad nk bercerita sikit pasal size baju. Sebenarnya dah lama nk cerita,tp asek postpone2,sampai la ke hari ni.he..*suka sgt bt kerja bertangguh!adeyh~ -_-"

Alkisahnya bermula apabila saya sgt suka dgn jubah2 dari koleksi ilovely.Owh,sgt byk kt butik2 baju di penang ni. So,startla membuat koleksi jubah cotton ini. Size jubah biasanya distandardize *mcm nk standardize solution je..haha.. Size dlm angka genap seperti 38,40,42,44 & etc..

Nad biasa beli size 42.huhu..T_T besar kan?sbb apa?sbb ak ni mmg boolat~gagagaga..Kalo bli baju kurung siap pon akn beli size 42,mmg xlepas la kalo bli size 40.sedey lagi!hahaha..Then,pada suatu hari mak ckp,  'Along,nnt kenduri kawen mardhiah awk blik la.'Tp ak jawab,'Cuti dah xde ni mak,cena nk balik..huhu..' Dgn selamba mak ak jwb balik,'Haa,xbalik la,nnt kenduri awk xde org nk dtg.' GULP!dgn pantas aku ckp,'Yela,along balik la.balik kerja ni along teros g bli tiket bas..' Ok,kalo mak dah ckp gitu,korg jgn la nk melawan.sob..sob..*Syurga di bwah telapak kaki ibu*syahduuu~

Balik mlm tu jugak,tp sebelum balik sempat singgah kt Tesco Seberang Jaya nk beli baju utk kenduri tu. Aim baju/jubah kaler biru,kena ikot tema la beb..he..Usha2 baik punya kt butik yg selalu p tu,nmpk ade jubah ilovely baru.Ok,cun,cantik.Try size 42,tetiba rasa pelik....Apa yg pelik nye?Yang peliknya sbb jubah tu rasa longgar.hahahhaha..Aku pon senyum2 kambing dlm fitting room tu sorg2..kahkah..'Ok,kak,saya nk try size 40'.Ceh,bajet size 40 tu kecik sgt..haha..Test2,tup2 muat!hahaha..Ok,ini mcm mustahil sbb dulu2 mmg try 40 xpernah lepas,kali ni lepas!huahuahua...ALHAMDULILLAH!see,nmpk sgt brt dah turun,bdn dah kecik..kihkih..

Nnt aku tempek gambor size jubah tu.Lupa nak snap,jubah 40 je yg ade kt cni,yang size BESAR ade kt kuantan.haha..bajet xnk pakai dah la tew size 42.kihkih... Skng ni target utk turunkan 1 size lagi iaitu size 38.Tak sabar!! ^_^ Let's just keep right on rolling!! ^_^ Dgn bantuan corset PREMIUM BEAUTIFUL ini,aku berjaya turunkan berat badan & reshape balik badan. 



Sapa yang nak rasa 'pengecilan' badan tu,boleh contact aku kt nombor bwh ni:

012-9524408
ciknadpb@gmail.com

salam kasih & sayang,

CIK NAD

Friday, 28 September 2012

WED PREP: SIHAT & CANTIK & KURUS!



Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Sht semua?eceh..mcm mc plak.kehkeh..Lama kn xstory-mori?Rindu la tew~ >.<' *perasan la ade org bc belog ko! Lama xupdate blog sbb bz sgt2.tettt!tipu,xbz langsung.hewhew..Sbb apa ye?Sbb penyakit M,M for malas!!!sbnrnye byk benda nk stori,tp asek mls + xde idea nk coret2..

Masa berlalu pantas je,pejam celik pejam celik nk masuk bulan 10 dah!owh,my~few months later,ade org tu nk tawen dah.hikhik..takot sbb byk benda lg xprepare.bajet mcm lama lg.Tp sy xtau nak start kt mana!gulp~~

Preparation yg patut ak buat 6 bulan dulu adalah penjagaan kecantikan badan & muka. That's is when I decide to buy PREMIUM BEAUTIFUL CORSET bln 7 aritu.Mmg pakai tiap2 ari,tanpa jemu.The outcome really impress me..Saya turun dah byk kilosss.Dekat 6 kg!!Yup,pkai kena konsisten ye adik2,kakak2..Nak cantik,kena RAJIN!! ^_^

kena pakai ni~harap disiplin diri sendiri mmg ke laut la..T_T

Dah dekat 3 bln pakai.So far,soo very the good!owh my english. >.<' Kepada bride-to-be kt luar sana,sapa yg nk kawen hujung thn ni,thn depan ke,meh kita pakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni. Tak rugi pon,nnt dah bersalin boleh pakai lg!!yeayy~ life time warranty lagi hokey!

Ok,dah stori pasal corset kita p ke 2nd alternative which is aerobic!yeayy~sgt fall in love dgn aerobic lately.Kita pakai PB then p aerobic,zassss!!lagi mantop kn?hikhik..lagi cpt la penurunan brt bdn korg tu..ehem..sgt betol!dulu p aerobic,ya ampunn,lambt kot nk trun 1kg,bila pakai PB+aerobic,mmg sgt pantas.kihkih..

Sapa-sapa yg dok area BUKIT MERTAJAM,PERDA korg leh try p aerobic class dkt ats restoran sinar indah perda.Mahal?owh,sgt tidak mahal.Registration fee hanya rm20 seumur hidup,then every time class,byr rm5.murah kan?kalo xnk register ahli,korg kena byr rm8/session.Nama class ni LINA'S AEROBIC,bley klik sini utk ke page FB diorg.Sifu kami cikgu lina,sgt2 sporting habis!wehoo~

Class ni baru bukak,ak join before diorg bkak class ni lagi.Best sgt,sgt enjoy + berpeluh menitik2 sejam after beraerobik!Nah,layan gambr studio LINA's AEROBIC.



So,sapa2 yg rasa2 nk sihat,jom kita pakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET + AEROBIC!aerobic ni x membosankan compare to jog.

Itu baru 1 benda ak dah setel.Banyak lagi weh benda2 yg xsetel.huhu..T_T
Ok,sapa2 ade nk tanya soklan angkat tgn,tekan number ni:

012-9524408
 or ciknadpb@gmail.com

#p/s>> special price for b2b!!^_^

slm sayang,

cik nad

Tuesday, 28 August 2012

HARI RAYA HARI MEGGEMUKKAN BADAN!

Assalamualaikum w.b.t & slm sejahtera,

Owh,lama dah x menghupdate blog ni.dah bersawang sket.kihkih..Mood raya okeyh!^_~  ok,kita kasi clear sawang tu dgn coretan ak seterusnya.Tak terlambt lg rsnye nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA pd semua,raya kn sebulan..^_~

Seronok kan balik beraya kt kg.Bile dah kerja ni,baru lah tau nikmat bile dpt cuti raya/cuti blik kg.Dolu2 ms student,xhargai sgt cuti tu,byk cuti katakn.hehe..Ok,kita stori2 sket pasal raya.Bile raya mesti byk mknann yg terhidang kn?Dah mknan depan mata semuanya ko balun~grrr!xtahan godaan beb!haha..Kalo yg dok berdiet xleh mkn itu ini,mmg perit la kan perasaan tu?Kompom tewas dgn godaan2 tu.Peh tu mula menyesal la hapa kn bile dah selmt masuk perut.Penyesalan korg xde guna dah time tu!huhu..

Time puasa mostly akn turun brt bdn at least 1 kg.Tp bile raya berKG-KG weh yg nek.Jgn slhkn jiran sebelh rumah msk sedap,slhkn diri sendri yg xleh kontrol nafsu mkn tu.hahaha..Ok,ak selamat la dr jadi mangsa kalori berlebihan time raya.Sebb apa?Sebab ak pkai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET time raya. Ok,otak mmg kata nk mkn semua bnda depan mata,ak mkn je.Tp otomen  otomatik perut dikontrol oleh PB.Perut kata,'dah2 la tu nadiah,perut ko dah kecik ni,xmuat dah masuk byk2!'see, kalo masuk jugk,mmg kluar blik la kn.gulp!

Aku pon berhari raya dgn gumbira nye tanpa apa2 perasaan bersalah dgn si perut.he..Ade guard pada perut,iaitu waist nipper  PB.Waist nipper ni akan buat perut kita xboncit,menyupport sisi badan dgn fit.sgt bestt woo~Wpon xsempt beraerobik/excercise di hari raya *ade ke org sebok2 g gym time raya?? kalori aku tetap terbakar sebb pakai PREMIUM BEAUTIFUL corset ni.he..

Sampai2 je kt penang teros cari penimbang.Naik penimbang pon dah berdebor2,takot angka bertambah.Tgk2 angka menurun lg,dah nk masuk  nombor puluhan baru plak!5x kg!wehoo~Alhamdulillah!

So,sapa2 yg nk free trial PB corset ni,just contact me:

CIK NAD
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

Jom layan gambor raya family ak dolu~hehe...













p/s~kami ni raya len sket dr org len.picnic raya!^_~


With tonnes of love,
Cik Nad


Thursday, 2 August 2012

PERJUANGAN BELUM SELESAI

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Alhamdulillah,kita masih diberikan peluang menunaikn ibadah puasa utk hari ke 13. ^__^ Eh,dah hari ke 13,rs cepat sgt kn?ade lg kira-kira 17 hari utk melengkapkn bulan Ramadhan ni.

Ok,ckp pasal bln puasa ni,ramai yg amik kesempatan nak diet,nk kurgkan bert badan.So,what's your progress?ade penurunan?ke ade peningkatan??opsss~he..FYI,arini da masuk hari ke 28 ak pkai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni.^_~ apa aku dpt dgn pakai PB ni?berat badan ak da turun weh 3 kilo!wehoo~alhamdulillah.ok,tipu!ekceli pg td timbg lg,mcm turun lg 1 kilo.hahaha..kiranya da 4 kg la.mcm xcaya,seyes!!ak pon mcm xcaya.haha..pinggang da hilang 2 inch,tempt len pon da ilang 1 inch.Ak target nk lose 10 kilos,jadiknya perjuangan ak tinggal lagi separuh!caiyok2,cik nad!!Perjuangan apanye,ko sarung je PB tu ha.-_-" Senang,xperlu berlapar,jimat,sihat!!All in one la omputih kata.hehe..

*ak bukanlah makhluk hijau ni,nk tunjuk la seluar tu.da longgar mcm beliau!haha..
pic taken: google

Tahniah utk diri sendiri.*clapclap.Try2 seluar yg ak selalu pakai,tetiba...uish!longgar weh~haha..Nak jadik mcm ak?boley sgt2,tp kena ade set PREMIUM BEAUTIFUL mcm ak jugk la.Skng ni ade PROMOSI BULAN RAMADHAN.Yup,u read it right!!^_________^ harga murah2 ni!!! Nama pom promosi bulan Ramadhan,makanya promosi ni sampai berakhirnya Ramadhan.Time raya dah xdapat harga promosi ni.Bli
1 set PREMIUM BEAUTIFUL CORSET dapat free gift~yeaayyy!!!Cepat weh,harga mmg murah ni,kalo lambt mmg rugi!!

Sapa nk, angkat tgn!!!angkt tgn je mmg xdapat la.hihi..angkt tepon,call/sms ak:

Cik Nad
012-9524408
ciknadpb@gmail.com
Salam syg,
Cik Nad


Sunday, 29 July 2012

MOM-TO-BE!modern vs traditional?

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Mcm mana puasa sedara/sedari sekalian?masih bertenaga?hopefully,semua msh dlm keadaan yg baik!^_^ Arini ak dpt info yg sgt berguna buat mom-to-be.Ini adalah sedikit perkongsian yg baik utk bakal2 ibu mcm ak *ehem!! Terdapat 2 fasa iaitu tempoh semasa pregnant & selepas pregnant.

             A)Sewaktu mengandung kene amalkan list kt bawah ni:

i.     Kurma 7 biji 
ii.    Madu satu sudu*suke!
iii.   Susu segelas *feberet ak*
iv.   Habbatussauda 7 biji 
v.    Badam *feberet ak jugk*
vi.   Makan isi ikan*feberet!
vii.  Banyak baca Al-Quran 
        ~Kalo mls,dengar je pon ok,tp klo nk lg suwit,korg swoh hubby korg bacakan b4 tido ke?bile2 pon xpe.*ehem  lagi!haha.
viii. Banyak buat latihan matematik, cth Faraid harta
        ~Xpon bli buku excercise math kt bookstore,buat la sambil2 mkn jajan kismis/badam.

B)Tempoh selepas bersalin:

i.     Yang atas2 ni keep la, cuma tambah makan Salad..
ii.    Ajar baby tengok ABC and Aliff Ba Ta…
iii.   1 sampai 6 tahun ajar memanah 
iv.   If boleh lagi, ajar naik kuda
v.    Ajar anak  berenang*parents yg xreti berenang,sile blajor jugk!he..
vi.   Bagi makan pil @ minyak ikan..
vii.   Ikan dgn daging xleh campur time makan..

Ni sunnah Rasulullah,elokla di amalkan.^_^

Ok,info yg berguna sgt bagi bakal2 ibu/isteri.Bagi ibu2 yg berpantang pulak,ini lagi satu cara utk kesihatan dalaman korg.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Pakai bengkung!sapa2 yg xtau bengkung tu cena,tgk bwh:


tgk pon da rs lemas,blom pakai lagi!T_T

Rasa mcm xnak pakai bengkung ni?Xpyh pakai.haha..skng zaman moden,sume nk cepat,kemas!Apa kata korg cuba pakai Premium Beautiful Corset,ganti bengkung cm kt ats ni.MUDAH,JIMAT,PANTAS,KEMAS!!!

nmpk kemas!


Knp perlu pakai Premium Beautiful semasa pantang:
  • Senang nk pakai *xyah mintk tolong org lain pakaikn,klo bengkung tradisional,jenuh swoh org kt umh tu tlg ikatkn.hoho..buang masa!
  • Jimat-sebab lpas pantang pon bley pakai,ade lifetime warranty lg,xmcm bengkung lama,sekali pakai je.
  • Mengembalikan bentuk badan yg ideal,kalo dah bersalin org tua kata semua allingment lari.*bkn ak ckp,makcik tu yg cakap.hoho..
  • Dgn pemakaian PB,dapat menghasilkan susu ibu yg byk,ok ini mmg ak xde pengalaman,tp mentor ak yg ckp,berdasarkn pengalaman dia sendiri.=)
  • Badan xsakit2 dah sbb pengaliran darah yg lancar.
  • Dapat turunkan bert bdan dgn cepat.testimoni sebenr, mentor ak turun 12kg dlm ms 2 bulan slps bersalin!amazing right?he..
  • Pengeluaran darah kotor dgn lancar.
  • Mengangkat dan menyihatkan rahim dgn lebih cepat. *selalu baca artikel yg mengatakan rahim akan jatuh disebabkn kehamilan & kelahiran, atau nama lain bagi kes ini ialah prolapse.
Ok,byk sgt benefit Premium Beautiful Corset sampai xtertulis.he..Jom kita pakai Premium Beautiful semasa pantang!*xdela rs ngeri sgt bile tgk bengkung kita ni mudah nk pakai nnt.^_^

Do contact me for details,

Cik Nad
012-9524408
ciknadpb@gmail.com


p/s~jgn lupa amalkn tips2 yg ak tulis kt ats tu.sgt2 digalakkan!thanks to incik ikhwan for the info.Sharing in loving!^__^

#cite pasal pantang2 ni,buat ak xsabar nk jadi ibu!kihkih..InshaAllah!
Kasih & sayang,
Cik Nad

Thursday, 26 July 2012

TERKEDU!

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

what??is this true??


Ha,terkejut ak pgi td.Knp?Sbbnye, turun lagi 1 kg!gulpp~ini sudah melebihi jangkaan!Aritu ak ade gtau,mengikut ilmu hisab aku, purata penurunan brt adalah 1 kg dlm masa 10 hari,tp ini baru ari ke 21 beb.Ini sudah dikira 1 kejayaan.wehooo!ALHAMDULILLAH.^_^

Sapa2 yg nak sama2 trun bert badan mcm ak,jom kita pakai Premium Beautiful Corset ni.Org lain dah pakai,xkn kita nk tgk je kn?he..Bulan posa ni turun lagi cepat,ini sudah bonus bg kita.he..Pegi bazar Ramadhan pon berjaya menepis segala macam haruman makanan yg xtertahan dek nafsu,xcaya tnya teman sekatil ak aka cik shuhada.he..

G bazaar selamber je lalu depan ayam golek blackpepper,bau mmg mengancam.tp sbb rs xlapar tu buat xlalu nk bli.Bln pose kali ni,ak rs sgt lah tidak membazir.Bli & mkn apa yg ada,sampai bw ke sahur,hbs.Alhamdulillah..

Korg yg nk free trial PB ni,do contact me. Jgn malu2.^_~.Anything to ask,feel free to do so.Get your best price for Premium Beautiful Corset here:

CIK NAD
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

#Sekarang dah syg weighing scale aku!haha..

Salam syg,
Cik Nad

Sunday, 22 July 2012

RINGAN

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Bagaimana puasa sedara sedari sekalian?:) Arini udah masuk hari ke 3 kita berpuasa.Alhamdulillah!Minggu ni ak balik umah famili tercinta,mao menyambut 1st Ramadhan bersama mereka.Bru je sampai Penang sahur td.he..

Balik rumah bukan boleh duduk rehat je,ade tugasan kena siapkan.Al-maklum la org nk kawen ni byk benda nk pikir & buat.  
-_-' Sampai2 je Kuantan pagi sabtu tu,bersiap2 then kami teros keluar cari brg.Shopping brg kawen katenye. Benda pertama nk cari cdr bilik pengantin.Excited weh!^__~ cari2 dlm ECM tu teros berkenaan,teros byr. Owh,sy bukan peminat cadar pengantin yg ropol2 dan bersatin bagai.Jadiknye ,ak angkut yg cotton punya la.Bley pakai balik nnt utk cadar harian.Jimat!

Next,kami pergi cari baju Melayu utk adik2 & abah,bju utk dipakai waktu kawen ak nnt.Bukan baju raya ok.haha..padahal raya da dekat,baju raya tidak dlm priority sekrg ni.Mood kawen lg byk dr mood raya..weee~

Cari punya cari,jumpa la baju utk hero2 kesayangan ak tu.Cumanya,baju abh yg xde size,besar katanya.So,abh decide nk tempah ajo. Bju mak pengantin & adik pompuan ak pon xjumpa lg.Mak pengantin nk yg lain dr lain.Biasala tu,mak mesti nk lebih dr pengantin.haha..

Kami keluar dr ECM & teros ke Jakel,mencari kain pasang utk sedara2 belah abah n mak.Allah mudahkan urusan,jumpa yg sesuai,teros potong,byr. Sekrg Jakel Kuatan ade sale sampai 80%,karpet2 pon murah. Ini baru org kata,bijak berbelanja.Pick the right timing!wohaa~

Sedar xsedar  hampir 6jam kitorg kuar shopping,tp ak xrasa penat pon.Maintain je ok.haha...Ini kalo ikot pengalamn puasa thn lepas,da lembik2 ni shopping kalo masuk jam ke 4. Dah la puasa,tgh panas,mmg kompem lembik kalo berjalan 4 jam.huhu..Tp kali ni,alhamdulillah,maintain ajo.Bygkn ak bru sampai kuantan pg nye tu,teros kuar shopping.Mmg xterasa penat sbb pakai PB ni.Org kata PB ni boost energy,sbb lancarkan aliran darah.Jadiknya,kita sentiasa bertenaga la,lapar pon tidak.suke!!^_^

Cerite shooping da hbs.Pagi td ade 1 lagi kisah.Sampai umh,teros mao timbang bert. Nek penimbang dengan berdebor2,*cess,mcm xpenah timbg!* ,tgk2 turun lagi 1 kilo!!!ALHAMDULILLAH!! FYI, arini da masuk ari ke 19 ak pakai corset PREMIUM BEAUTIFUL.Aritu da twon sekilo pada hari ke 10,hari ke 19 twon lagi 1 kilo.Jadiknya, lost 2 kilos in 19 days!!! Amazing rite?xperlu berlapar,just pakai PB da hilang 2 kilo.hehe..Ak buat kira2,ak leh twon 1 kilo dlm 10 ari, kalo sebulan ak boley twon 3 kg lg. InshaAllah..nk capai target daah!wehooo~

Sapa2 yg nak twon bert,naikkn berat,hilangkn period pain,sakit belakang,yg dlm pantang,sume leh pakai PB ni.Just contact me for details!ha,PROMO RAMADAHAN masih berjalan.Tinggal beberpa hari lagi,ak close OFFER ni. So,beautiful ladies out there,grab this now!!!

Sihat & cantik bersama PREMIUM BEAUTIFUL!!

Contact me:
Cik Nad 
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

Love,
Cik Nad

Thursday, 19 July 2012

RAMADHAN TIBA LAGI!

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Semua da tau esk nk puasa dah.Alhamdulillah!^_^ ye2 semalam tgu depan tb tv nk dengor pengumuman tarikh pose,walhal da tau.Nk amik feel org kata.hehe..Jadiknya,esk semua umt Islam kt Malaysia ni start puasa esk.

Dikesempatan ni,ak nk mohon maap pada semua yg mengenali ak.Byk dosa ni dgn org2 sekeliling. tssk..tsskk.;(
Manusia xsempurna mcm ak ni,mmg gni la. Ade aje nk kutuk org ni,org tu. T_T sekali lagi nk mintak maap dgn korg sume.Sedey plak tetiba kn?-_-" Halalkan mkn minum ak dgn korg. *mmg suke pow mknan org laen.haha..*


Ok,da mintak maap ak nk share something dgn korg.hehe..Bulan puasa bkn alasan utk kita bermalas-malasan.no!no!no!Tp ni la org kita,bile puasa lembik+lemau dan semua 'le le' la..haha..Tp dgn pemakaian Premium Beautiful ni kita akn jadi lebih bertenaga.Sebab apa?Perjalanan darah menjadi lancar,jadiknya kita rs bertenaga je sepanjang hari. Buat keje,selamba je strong smpai org akn ckp,'eh,ko xpuasa ke?'haha..

Ak pnh rs cenggini smpai xpasan yg ak posa ari tu.Sgt la bertenaga,xrs lapar.And the best part is,bile pakai PB ni..
-
-
-
-
-

-
-
--

-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-

--
900 kalori terbakar dalam 1 jam!!hahah..*gelak jahat*
Pakai je da terbakor 900 kalori,korg jog 1/2 jam baru 350 kalori.ha,pilih la cara mana korg nk?jog atau sarung ajo PB ni?he..tp ak xkata la jog ni xok,korg pakai PB,korg jog lagi la kalori tu terbakar dgn cpt & byk.^___________^

Sbb itu,dlm masa 10 hari ak da twon 1 kg,and lost 1 inch.mcm magic plak!melantak tetap melantak jugk.kuikui..

So,pada sape2 yg nk rs bertenaga bln posa ni,nk menjalani ibadah dgn rs semangat, dan dpt raya dgn memakai bju raya size lebih kecik,do contact me.


#Psstt,nk bisik jugk mcm iklan yusof taiyoob..'kita ade buat promotion,jimat hingga rm400'. 

Cepat2,hanya utk limited set sahaja!

Call/sms:
Cik Nad
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

Salam Ramadhan,
Cik Nad

#Mari menjadi mukmin professional!

Sunday, 15 July 2012

IDEAL

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,


Mood kurg baik arini,mood menulis sgt baik. Cik Nad ade benda nk share ni. Untuk pengetahuan korg,PB membentuk postur badan menjadi lebih baik.


Dolu2,ak ni suke sgt duduk mcm org tua.Nak tau cena,ce korg duduk ats bangku yg cm kt kantin skolah tu,dalam masa 10 minit tanpa henti,then korg kompom akan duduk membongkok. Ala,xsampai 10 minit pon dah dok membongkok kan?hehe...Menurut kajian,sejak usia 25tahun,kita semua sudah menghidap sarcopenia atau kehancuran massa otot.Secara rata-rata kita kehilangan seperlima dari setiap 450 gram otot setiap tahun. Masalah utamanya adalah melemahkan otot-otot perut yang disebabkan oleh keadaan duduk membongkok selama bertahun-tahun, yang menyebabkan tekanan yang tidak seimbang pada tulang belakang bahagian bawah, demikian menurut Carolyn Hewison, pengurus fisioterapi untuk rumah sakit dari kumpulan Nuffield.


Mmg ada cara untuk mengelakkan postur tubuh yang xcantik,tp mampu ke korg.Ni cara2 nye,:
* Semasa berdiri, telinga, bahu, dan pinggul, harus dalam garis lurus. 
* Dagu dan kepala tidak condong ke depan. 
* Perut harus dikempiskan dan tegak, pusat diarahkan ke tulang belakang . 
* Ketika berdiri, berat badan harus ditampung sama rata oleh kedua-dua kaki. 
* Ketika duduk, telapak kaki harus rata di lantai, dan tulang belakang berehat di sandaran kerusi. 
* Semasa bekerja, jangan mencondongkan leher untuk melihat skrin komputer. Jaga agar punggung dan leher tetap lurus.
Untuk korg yg rajin,boleh la.utk org malas cm aku ni,sonang je caranya,Korg pakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET .Postur badan akan terbentuk lebih elok serta merta. Wink!^_^ Weh,takkan la kot?Meh nk cite sket cena PB waist nipper ni bertindak membetulkan balik postur badan kita.
1)Mempunyai 7 batang keluli memori untuk menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra,jadi automatik kita akan dudk/berdiri tegak.See,kan ak ckp td,result nye serta merta. Xleh ngelat la nk duduk bongkok kalo korg pkai waist nipper ni.'Dia' xkasi can beb!haha..
2)Rekaan secara fleksible.Ini bermaksud,apa jua bentuk badan kita,waist nipper ni akan ikot jugak. 'Dia' xlah kejam,baik woo.hehe..Lama2 waist nipper akan membentuk badan mengikut kesesuaian badan individu. 
3)Korg leh jadi tinggi!hah?bior betol cik nad?yela,betol la.hehe..Logiknya,kalo korg da dok tegak kn,mesti nampk tinggi.Haa..betol x?he..So,batang keluli memori tu akan 'mengup lift' kan bhgian waist korg. ^^, Don't worry,batang keluli ni bukan mcm batang keluli yg keras tu,ianya fleksible tau.Bila pakai xsakit langsung. 





P/s~Bila ak xpakai PB,otomatik nk dok tegak je.Sebab dah terbiasa dok tegak time pakai PB.So,it's good habit for me. Jagalah tulang belakang anda!he..

Any details,please contact me:
Cik Nad
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

Love,
Cik Nad

Wednesday, 11 July 2012

UNEXPECTED!

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Wow!wow!dan wow lagi~hihi..arini ak hepi sgt.Sebab apa?Sebab.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-
-
-
-
-
I have lost 1 inch !alhamdulillah~ Terkejut weh bile ukur mlm tadi.pas tu lempang pipi kiri kanan sbb rasa cm mimpi.hahah...Ukur tanpa pkai PB k.he..

Untuk kesahihan,ak ukur lg pagi td.Ok,mmg betol dan badan xmengembang wpon xpakai PB time tu. FYI, masuk arini,da 10 ari ak pkai PB.Mmg sungguh ku xpercaya,makan mcm biasa je.nasi makan,no harsh diet org kata. Ini kalo 10 bulan pakai,mau kurang berinci-inci..hahaha..

Ak pakai full set of PB. Including:

LONG GIRDLE
WAIST NIPPER

LONG BRA

Setiap bahagian corset ni ade function tertentu dan benefit yg berbeza. Korg pon da tau kn benefit PB corset ni.malas nk cite panjang.FEEL IT,TRY IT yourself! ^______^ *owh,xberenti senyum la ak harini! Sekali lagi nk gtau korg,ak HILANG 1 INCI dah!hahaha...Alhamdulillah!

p/s: kita manusia,xde kuasa pon,yang berkuasa hanya lah ALLAH s.w.t. Kalo Dia izinkan,maka jadilah benda ni.Kalo Dia xizinkan,x jadi jugak walau sehebat mana teknologi yg manusia kerdil macm kita ni buat. So,si cantik2 di luar sana,kita manusia,hanya mampu merancang.Ada masalah dalaman ke hapa,kita ikhtiar,kita berdoa dan tawakal.Kalo korg rasa PB ni yg sembuhkan segala penyakit,you are totally wrong.Hanya Allah yg berkuasa. ^_^ And this is my ikhtiar untuk sihatkan badan.Alhamdulillah,ak dah nmpk kesannya. Pilihan terletak pada tangan kita.Yes or No.

Tu je nak cite sebenarnye.kihkihk..

Don't hesitate to call me if you are interested.Nak tanya pape ke,no hal la.Jgn malu2.Kalo korg kontek ak,xsemestinya korg kena bli PB ni dgn ak.Kita berkongsi ceritera k! 

cik nad
012-9524408
ciknadpb@gmail.com

Salam sayang, ^^,

Cik Nad

#Mari menjadi mukmin professional.



Sunday, 8 July 2012

BERAKTIVITI TANPA PENAT ::

Assalammualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Hi all,cena korg punya weekend?seronok?bosan?exciting?;) Aku punya weekend kali ni lain sket la dari yg sebelum2 ni.Aktiviti wajib di hujung minggu bersama housemates tersayang ialah window shopping,shopping, dan melantak.ok,buruk sgt bunyinye.makan2 la,kita tukar.hihi..

Tentatifnye begini.Bersiap & op kos keluar dgn memakai corset PB ^_~ .12.30t/hari kami bergerak dari rumah,melalui Penang Bridge yg owhsome.*selalu kagum dgn penang bridge ni wpon selalu lalu.Bangga jd rakyat Malaysia.haa..* Menuju ke destinasi yang sudah diplan awal2, kompleks Bukit Jambul,org Penang panggil BJ ja~Menemani kakak housmate mencari baju raya untuk kakandanya yang berada jauh di rantauan.Begitulah nasibnye kalo dok obersee,mmg xde la kan baju kurung utk raya.

Aktivit pemburuan baju raya bermula,setiap kedai menjual baju kami terokai. Aku plak ditugaskan menjadi photographer xbertauliah menangkap gambar baju raya untuk mendapat persetujuan tuan punya baju yg jauh nun di London. Snap n send. Berterima kasih pd teknologi yg canggih zaman skrng. Hasil pemburuan hanya berjaya 80%,20% tidak mendapat persetujuan si anak saudaranye.Nak yg glemer2 katanya.Ok,zaman sekarng xmacam dulu. Taste sudah berubah.


Jam 3.00,baru mao lunch.late lunch org kata.hihi..mmg xterasa lapar dan penat.Tetiba cm pelik sbb ak xpenat dan lapar dgn kadar yg segera.Ting!bru teringt ak pakai PB,seyes x penat. ^_^ biasa kaki akan terasa lenguh dan perut berbunyi mau diisikan makanan. Dipesan bihun goreng singapore,rasa mmg superb,tp x hbs sbb da sgt kenyang.Ini lagi satu yg pelik, xpenah2 makan xhbs. Ok,ko mmg kena kurangkan portion makanan. Yess!kalo sebulan,mmg kompom turun lagi berat ni.Btw,baru 5 hari pkai PB i've lost 1 kg.amazing,rite?^_~

Aktiviti kitorg bersambung hinggalah ke malam hari. Ptg ke Balik Pulau utk menikmati laksa alor janggus,famous laksa in town. Kemudian, memenuhi keinginan makan durian  Balik Pulai.,mmg terbaek la weh!Jom layan gambar2 ni dolu...


Muka housmates excited dapat laksa!hehe..

Kuah dia mmg 'kaw'!yummeh~


Aktivit di hari sabtu berkahir sekitar jam 10 mlm.hehe..Tido la,apa lagi kn?

Ok,ahad punye cerita. Bride-to-be punya kerja.T/hari pergi kenduri kawen 1 taman perumahan. Then teros shot ke Sg Petani bersama housemate,ke butik penagantin. Nak pilih baju kawen la ni,haih. Mmg da aim 1 kedai ni,xla aim,ini incik tunang yg suggest, kakak2 nye sume amik pakej kt butik ni.

Before sampai,mmg dah aim nk survey jugak butik lain.hoho.,.sampai2 disambut dgn seorang staff pompn,cun sexy namanya Sha.haha..Baru tau yg dia ni designer butik tu. Bincang2,ukur2,kira2,setel.Aik!tadi ko kata nk g survey dulu kan?-_-" xjadik la weh,kitorg teros nk buat dgn butik ni. Sebab apa? Service tiptop,tuan punya butik abg Zai,layan aje kehendak kitorg nk design cena,pattern baju cena. Yang best,dia x kutuk customer!xkutuk butik lain.weeeiii~\(^_^)/ Ak pon ckp kt si Sha tu,'Saya nk design mcm baju Irma!'hamik ko,nk mcm irma kn?haha..then,dia ckp,'Ok,bley.Saya akan usahakan',terbaik xjawapan dia.kuikuik..

Pengalaman yg sungguh xbest bile mana mensurvey2 baju pengantin,tuan punya butik ckp ceni,"Adik kena turunkan berat badan ni.Nnt kawin xcantik pakai baju pengantin." Gulpp!sentap hakakk! T_T hati menangis xsiapa tau!cewahhh!haha..Teros ak banned la butik2 yg cmtu..haha..

Tp sejak pakai PB ni,kondifen,eh konfiden level tinggi sket la.Nak berjuang utk menyihatkan badan,menyelimkan badan. Doakan ak ye korang!Tp takot jugak bila dah selim,setan2 mula la nk cucuk2 kan swoh pakai baju sendat2..hoho...no!no!no!InshaAllah,nk istiqamah menutup aurat dengan sempurna, biarlah org kata ko nmpk gemuk pakai tudung besor kn?nmpk je gemuk tp sebenarnya sihat+slim+fit disebalik tudung besor tu.hoho..Niat tu kena betul,jgn nk ngelat je kejenye.Pakai PB>> nak sihat,fit,slim,bertenaga!!bukan utk tayang badan~cik nad,jgn tergelincir niat tu. *Ya ALLAH,jauhkan ak dari bisikan syaitan yg durjana*


Cantik2 kan!<3


Nak kawin,lg la ko kena pakai PB. To B2B kt luar sana,korg digalakkan pakai PB ni.Kita prevent benda2 yg xelok dr sekarang. Bab2 kawin ni kita stori next post ye si cantik manis.  

Cukupla ak membebel stakt ni.Nk share je dgn korg apa yg ak rsa pakai PB ni:

1)Berwindow shopping lebih 6 jam non-stop tanpa rasa penat,lenguh kaki.Yes!PB melancarkan peredaraan darah,sebb tu kaki xlenguh,bertenaga je.
2)Tak rasa lapar memanjang.Dulu rasa lapar je sentiasa *ok,tipu.xlah sentiasa tp nafsu tu melebihi rasa lapar.Nak menugunyah je kejenye* skarng dah tak la!^_^
3)Nk jadi pengantin yg santek!Sape yg xnak tu,mmg tipu sgt!jgn nk klentong~haaa..


Kasih & sayang sentsa,
 Cik Nad


#Mari menjadi mukmin professional!